2023. február 20., hétfő

Milyen érzés öregnek lenni?

  Tőlem még nem kérdezte senki, milyen érzés öregnek lenni? Az vagyok, a hetvenötödiket taposom, túl már a férfiak megélt életkorának országos átlagán. A minap elolvashattam egy -a kérdésre fiatalok számára adott- választ. Szebbnél szebb gondolatokat osztott meg velem valaki, követendő magatartás fátylában. Minden szavát igaznak vélem. Olvas, játszik, táncol, sír, elengedi magát, bölcsebb és szabadabb lesz. Szereti az életet és minden egyebet az Istenre bíz, ahogy azt tette eddig is.

   Természetesen én is foglalkoztam már a mögöttem lévő évtizedekkel. Szép mindaz, amit elmondott, én azonban sokkal egyszerűbbnek látom az idő múlását. Az életem folyik a maga medrében, körülvesznek a szeretteim, szerencsés vagyok. Itt van ez a fotó, mindent elmond az helyettem. Nézd meg a képet, a kertünk egy darabkáját látod.  Csak kinézek az ablakon és gyönyörködök a lenyugvó nap nekem is tetsző játékában.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése