2022. május 20., péntek

Százezer látogató

  Bemutattam blogom névadóját és elkezdtem szorgalmasan írni a bejegyzéseimet. A kis "Rüszü" gyermekkori emlékként pattant ki akkor a fejemből és született meg az én internetes bemutatkozásom  2009. április 23-án. Szorgalmasan dolgoztam, szaporodtak a történetek. Hamar rájöttem arra, hogy olyan eszköz van a kezemben, amellyel a magam és családom történetét dolgozhatom fel és örökíthetem meg. Miért is ne szólhatnék akkor barátokról, ismerősökről, ha azt ők se bánják? Akkor elmondhatom a véleményemet bármiről is, ami engem érdekel, vagy a figyelmemet leköti? És így is tettem, így csinálom ezt ma is. A bennünket körülvevő világ folyamatosan szolgáltat témát, legyen az helyi, országos vagy a világot érintő.

   Vannak rendszeres olvasóim, ők automatikus tájékoztatást kapnak arról, ha valami újat alkottam. A facebook sokszínűsége segít az írásaimat megismertetni az emberekkel. Néhány éve előszeretettel szólok hozzá egy-egy hírhez, képhez a témához kapcsolódó blogos írásom csatolásával. Eddig sok-sok bátorítást kaptam, igazi korholást nem. Vigyázok arra, hogy indokolatlanul ne bántsak meg embereket, rosszallásomat pedig akkor fejezem ki, ha annak valós az alapja. 
Felelősséggel végzett játék vagy szórakozás ez, netalán munka? Akármelyik is legyen, én szívesen teszem azzal a nem titkolt szándékkal, hogy örömet szerezzek másoknak, ha egy szösszenetembe beleolvasnak. Törekszem arra, hogy tisztán, érthetően és választékosan fogalmazzak, hogy betartsam a helyesírási szabályokat. Nyilván az adottságaimtól függ a minőség, hát igyekszem! Nem használok idegen szavakat és kifejezéseket. Mindegyiknek van magyar megfelelője, nagyon gazdag a mi nyelvünk.
 
   A "ruszu.blogspot.com"-on  a mai napon 459 bejegyzés található. A témák adják magukat és nem kerülnek el engem. Néha a tartalomnak megfelelő címmel és ahhoz valamilyen módon kapcsolódó képpel  bajlódok. A számítógépek világában ma már természetes az, hogy statisztikai adatokat kapok az írásaimmal kapcsolatban. Naponta, havonta, összesen hányan pillantottak be a blogomba. De azt is láthatom, hogy ki és milyen véleményt alkot rólam, tollforgató kezeimről.
Most dicsekszem. A mai napon a blogom látogatottsága elérte a százezret. Fogalmam sincs, hogy ez a szám hány embert jelent, minden bizonnyal sokat. Köszönöm mindegyiküknek, hogy felém kattintottak, hogy véleményt formáltak, hogy megdicsértek és írásra késztettek. Ígérem, hogy ezen elvárásoknak megfelelően fogok viselkedni a jövőben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése